Nasze Osiągnięcia:

PFP_2017_pion mecenas_l_1
logotyp GAZELE BIZNESU_1

perlaQI (5)_1 perlaQI (1)_1


LPGK Sp. z o.o. wyróżnione „Srebrnym Laurem”

9 grudnia 2013

Dobiegła końca XVI edycja Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play". W piątek 6 grudnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród Laureatom. Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. podczas uroczystej gali reprezentował Dyrektor Zdzisław Woźniak.

LPGK kolejny raz otrzymało certyfikat "Przedsiębiorstwa Fair Play". Tym razem Kapituła Programu uhonorowała Spółkę "Srebrnym Laurem", nagradzając uzyskanie i utrzymanie przez siedem kolejnych lat tytułu "Przedsiębiorstwa Fair Play", co jeszcze bardziej wyróżnia LPGK w elitarnej grupie przedsiębiorstw nowoczesnych i nastawionych na świadczenie usług na najwyższym poziomie.

Organizatorem Programu, współpracującym z Krajową Izbą Gospodarczą jest Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym". W ramach programu promowane i nagradzane są firmy, które na co dzień kierują się w swojej działalności szeroko pojętymi zasadami etyki. Celem Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play" jest:

  • promocja etyki w działalności gospodarczej,
  • wspieranie rozwoju firm,
  • poprawianie wizerunku przedsiębiorstw polskich poprzez promowanie w środkach masowego przekazu firm, które rzetelnie, zgodnie z zasadami etyki prowadzą działalność gospodarczą.

Tegoroczny werdykt kapituły programu dowodzi słuszności drogi obranej przez Zarząd Spółki i umacnia w przekonaniu, że warto stosować zasady odpowiedzialności i kultury w działalności przedsiębiorstwa. Efektem tych działań jest dbałość o wzorowe relacje z pracownikami oraz innymi przedsiębiorstwami, a szczególnie z klientami naszego przedsiębiorstwa. Udział naszej Spółki w konkursie "Przedsiębiorstwo Fair Play" oraz kolejne przyznawane certyfikaty potwierdzają zachowanie uczciwości i rzetelności oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie, co uwiarygodnia Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w oczach klientów i motywuje nas do ciągłego doskonalenia świadczonych przez Spółkę usług.

fair_play_2013__17____Kopia

fair_play_2013__23____Kopia

fair_play_2013__19_